Wow!


Vilken start på veckan; känns som en käftsmäll. Har haft saker upp över öronen de sista dagarna. Speciellt kul när tre dagars stress och slits lagt på något som helt enkelt inte behövdet. Kände mig något kallsvettig igår kväll när jag fick veta att det var något helt annat som skulle vara klart till idag. Nu är det inskickat i alla fall, så nu är frågan om jag ska jobba vidare med annat idag eller om jag helt enkelt ska börja om på ny kula imorgon. Kanske ta en sväng till gymmet nu istället? Känner mig helt mos i kropp och huvud. Jag ser fram emot juni månad väldigt mycket just nu. Det blir helt enkelt lite mer att göra när man ska göra det ensam istället för i grupp - true that! Tråkigt nog blir det inte så mycket nöje den närmsta veckan heller (som det ser ut nu). Min man ska jobba hela helgen med, vilket innebär att jag lika bra kan få lite arbete gjort jag med
(istället för att sitta med det när han är ledig - hur kul är det liksom?).

Nu är det en massa på gång (förutom projektet som ska genomföras). Jag måste omregistrera mig hos polisen i veckan, träffa L från högskolan i helgen, förlänga visumet i nästa och vi får Sverige besök om två veckor. I månadsskiftet ska projektet blir klart, sen kommer förhoppningsvis (hoppas, hoppas att det blir av!) min bästaste S hit och besöker oss. Efter hennes besök inväntas ett besök från familjen i Skåne, midsommarfirande - sen är vi inne i juli månad. Galet! Det börjar med andra ord snart bli dags för mig att fixa biljett till Sverige, samt hitta någonstans att korttidsbo i Jönköping.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0