Ont om tid

Det har varit några helt underbart, händelserika dagar som passerat. Nu är det sista rycket med studierna; rapporten ska skrivas klart och skickas in. Nästa vecka är det sommar sommar, första gången sedan årskurs 8 eller något? Känns galet, men ändå skönt. Ska ta tag helt i mina sömnproblem (även om det blivit mycket bättre än vad det har varit), men satsar på att bli helt tablettfri :) Jag ska ta tag i träningen som bara den! Har lagt på mig lite onödiga kilon här borta, men bort ska de!
Väldigt snart kommer min älskade familj hit och besöker oss också, oh vad jag längtar!

På måndag är min fina klänning klar på tyigs (förhoppningsvis blir den bra). Valde att sy upp den i en beigare nyans, men det var lite svårt att bestämma sig, för det ljusgula tyget vart också helt fantastiskt! Men det ska bli spännande i alla fall. Jag ska försöka sy upp lite till är tanken. 2 ½ månad kvar. En del inköp som ska göras också. Tiden framöver kommer bara springa iväg. Jag tänker njuta av varenda sekund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0