Om man kunde köpa tid..

Idag har jag grymt mycket att göra (dumt av mig att blogga, men.. well, shame on me!). Har mejlat en massa nu på morgonen,
kört ett rejält pass på gymmet och ska käka lite lunch nu innan jag ska jobba vidare med projektarbetet.

Helt galet, tydligen så är det riktigt sommarväder hemma i Sverige nu?! Borde det inte vara mer nice väder här, liksom hallå? Haha, men snart så kanske! Ikväll blir det storstädning av lägenhet eftersom vi får Sverigebesök imorgon när Marcus lillasyster kommer hit.
Det ska bli riktigt skoj (synd bara att jag inte är ledig). Ska försöka uppleva så mycket av Shanghai som det bara går när
hon är här (för vi har ju faktiskt inte själv hunnit med allt ännu, hihi).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0