Mitt i veckan

Jag känner att det varit lite dålig uppdatering av bloggen på sistone. Det har varit några hektiska dagar och det har tyvärr varken funnits tid eller ork. Sorry for that!

I lördags blev det i alla fall god mat och vin på en Australiensk restaurang (Kakadua) med Anna G och Marcus. Skulle tänka mig att bara "chilla" där med med en god drink framför brasan. Så blev det dock inte för oss denna lördag. Vi styrde mot The Rabbit Hole där Swedish Chamber anordnade Young Professionals Kick Off Party. Det blev en väldans trevlig kväll där vi stiftade nya bekantskaper. Efter midnatt drog vi vidare till Aparment och festade vidare tills efter treslaget, när vi begav oss hemåt. Måste jag säga att det inte blev någon träning på söndagen? Nej, dagen spenderades med film och gott käk. Omnomnom!


Måndagen kom lite för fort. Jag var fortfarande trött från en hektisk helg så det blev bara hem och somna framför en film på soffan efter prakiken. Tisdagen, alltså igår, så var tanken träning. Men så blev det inte (igen!). Vi blev medbjudna ut på middag av våra nya vänner till The House of Roosvelt där vi åt smaskig mat och gott vin. Sedan bar det ännu en gång av hemåt mot 28 våningen på Luban Lu.


Imorgon är det torsdag och Internationella Kvinnodagen. Det betyder att min praktikdag slutar vid 14. Då ska jag i alla fall hem till gymmet, men också hämta upp mina chiffongkjolar från tygmarknaden.


Jag längtar till helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0