Dumplings


Det kan man verkligen säga. Det har verkligen känts som världens längsta vecka. Men jag borde inte klaga, den slutade bra i alla fall. I torsdags var jag på middag med Anna G och tre tyska tjejer. Det blev dumplings och lite andra kinesiska rätter. Det var första gången jag provade dumplings måste jag säga, och betyget blev väl godkänt, men inte mer än så. Jag är ju ganska matkräsen av mig, visst det funkade, men det var inget jag kommer känna att "ohh, jag vill ha dumplings och sticky rice".. nä, så blir det inte. Det var en riktigt mysig kväll men mycket snack om allt från hur kineser tänker (eller snarare inte tänker)
till vad framtiden kan ha att erbjuda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0