Typiskt Shanghai

Japp, då vart vi  där igen. Idag blev klänningen levererad. Jag har varit på tygis redan 3 gånger för att hämta den, varpå det sas att den skulle levereras hem i onsdags. Det gjorde den inte, då sas det att den skulle levereras på torsdagen (igår), men inte det heller. De sa att den skulle levereras klockan 10 imorse, det gjorde den inte, utan den kom snarare för en timme sedan, alltså 13.30. Såklart så vart den inte korrekt heller. Det räckte inte med utprintade bilder, inte heller att jag gått igenom och visat tydligt, eller de bilder jag skickat till dem på mejl... Nu fick jag åka tillbaka IGEN med klänningen och sa att den är helt fel. De bara först "den sitter ju bra" och jag bara "nej, den sitter inte bra!!" Så nu ska den sys kortare (eftersom de fortfarande verkar tro att jag har 2 meter långa ben), den ska sys in mer i bysten, axelbanden ska göras lite längre och skärning i bysten ska göras om. De hade i alla fall rättat till en grej sedan sist så det var ju bra. Men helt seriöst, hur svårt kan det vara?! Jag förstår inte varför det var så svårt med just denna klänningen. De andra sakerna jag sytt upp där har blivit hur bra som helst, men denna klänning har bara blivit helt fel! Nej, nu hoppas jag att de löst detta tills på söndag helst,
eftersom jag tänkte ha på mig denna klänning på midsommar som sagt.
Den extremt svåra klänningen..

På väg upp med hissen träffade jag Lassie. Eller ja, den heter antagligen något annat, men det är en "Lassie hund". Den är så snäll och söt. Träffat den i hissen förut. Jag blir varm inombords, för jag verkligen älskar hundar, och saknar våra hundar hemma något extremt här borta. Speciellt Molly.

Molly är väldigt speciell ♥



Kommentarer
Postat av: Andrea

Åh, vad fin klänning! You're gonna look gorgeous :) hoppas ni får en supertrevlig midsommar!

Svar: tack gumman. hoppas du hade en bra midsommar :):)
Fröken Olsson

2012-06-17 @ 14:19:24
URL: http://andreastandoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0