The Dress

Efter ett antal (läs många) vändor på tymarknaden lyckades de tillslut få fram en snarlik design på klänning. Det finns fortfarande detaljer som skulle kunna ändras för att göra den mer lik, men nej, jag får vara "nöjd" nu. Är det fyra veckors åkande fram och tillbaka nu? Hmm..
 
Jag är på riktigt monsterdåligt humör (och borde antagligen inte uppdatera bloggen, men..), jag har ingen mobil längre. Vilken hit, i Kina utan mobil, det vart ju skoj? Så Sanna, det är dags för dig att skaffa Facebook igen.. Min familj som anlände igår kan jag heller inte få tag på. Tanken är att vi ska hinna med lite "turist aktiviteter" innan vi ikväll ska iväg till Johnny och Conny och förbereda midsommarmaten. Jag vill understryka att jag känner mig något stressad och frustrerad över att samordna dagen och inte ha någon mobil..GRRRR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0