Snart så..

Snart är den klar. Nej, det var inte arbetet jag syftade på, utan den helt fantastiska klänning jag sytt upp. På måndag ska den vara klar så får se när jag åker och hämtar den, det beror lite på hur allt annat går. Deadline för inlämning av projektarbetet närmar sig. Men tillbaka till det viktiga: klänningen! Jag valde att sy upp den i en ljusbeige färg, jag hoppas innerligt att det blir bra. Vart lite förtjust i det ljusgula tyget de hade.. Har även hittat ett annat härligt mönstrat chiffongtyg, ett sådant tyg jag länge letat efter. Frågan är vad som ska göras av det? Långkjol? Kortkjol? Kjol som är kortare framtill/längre baktill? Klänning som kortare framtill/längre baktill? Hmm, life ain't easy!

Fantastiskt fint tyg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0