One Day in Shanghai


Äntligen uppehåll! Jag har varit väldigt seg de sista dagarna (jag lättar mitt samvete något genom att skylla på det grå vädret). Efter en morgon i lugnets tecken, med sen frukost framför en film fick jag åkt iväg till Metro i Xintiandi en sväng för att inhandla yoghurt, ost och rosé. Omnom! Det blev lite snack med Conny om planering kring midsommar innan jag tvingade iväg mig till gymmet för att köra ett rygg- och bicepspass. Nästa utmaning är disken, vilket väldigt snabbt växer till ett berg. Tråkigt, men det måste göras. Måste skynda, för om en timme ska jag möta Marcus vid City Shop (handla middag), innan vi skyndar iväg och tittar på väskor.

Ha en fortsatt fin dag kära vänner!



Kommentarer
Postat av: J - kampen mot det onyttiga

Fin bild! :D

Allt bra?

Svar: tackar! yes, allting bra här i Shanghai. Allt bra själv? :)
Fröken Olsson

2012-06-18 @ 18:52:19
URL: http://trueskinnylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0