Helgen som sprang iväg

Jag har så extremt dåligt minne. Mindre bra när jag endast är 24 år gammal. Marcus brukar skoja med mig att jag är gammal och senil eftersom jag ofta glömmer vad jag pratat om sisådär 30 sekunder tidigare. Men en del saker som hänt för längesedan minns jag som om det vore igår. Kanske har jag bara blivit mer tankspridd med åren?

I fredags tog vi det lugnt hemma. Vi åt god mat och tittade på film, precis så som en fredagskväll ska vara. På lördagen hade jag hoppats på tidsfördriv på fejkis och visst, så blev läget men det var stängt mer eller mindre överallt. Eller rättare sagt, dit där jag tänkte gå. Det var bara att traska hemåt. Det blev lite snacks och bubbel innan kvällsmaten innan vi fastnade framför nyinköpta filmer.

Lite fresh fruit and froyo

Idag blev det en sväng till gymmet innan vi begav oss mot Pudong-sidan för att införskaffa nya ballerinas åt mig. Har i övrigt varit mycket sysslor idag. Tvättat en massa och vakumförpackat alla täcken. Nu är det VARMT i Shanghai.

UPDATE: Vi bakar jordgubbstårta för fullt just nu eftersom Marcus fyller år imorgon :D
Vilken tur att vi hittade jordgubbar tillslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0