Grattis IM09 !

Idag tar min gamla klass på JIBS examen! Känns helt galet, jag borde liksom vara där.
Nu bytte jag i och för sig både program och skola, men ändå.. de kommer alltid att vara min klass!

Idag är en sådan dag då jag verkligen önskar jag vore i Sverige. Speciellt eftersom tre av mina bästa vänner gick i min gamla klass.
Carina, Ellen och Sanna, jag är så stolt över er! Dessa tre år har gått så otroligt fort.
Trots att vi alla kommer befinna oss på olika platser runtom i världen, så är det fortfarande vi!

Jag är så glad att jag träffat er!

♥ All four of us


Insparken 2009

Akademien våren 2012


Många grattiskramar från oss i Kina - you did it!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi önskar du var med oss med.<3

2012-06-02 @ 21:32:40
URL: http://skandalskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0