Dan före dan före..

Inledde morgonen med försovning, well, inte jag då, men Marcus. Oj vad det blev fart på oss - teamwork!
När jag drog upp rullgardinen möttes jag av ett grått Shanghai utanför fönstret och motivationen för att lämna sängen var som bortblåst. Tyvärr kan jag inte ligga och dra mig i sängen hela dagen för jag måste få ordnat med en del innan vårt besök som anländer på Pudong imorgon förmiddag. Storstädning av lägenhet, gymma och även påbörja inhandling av mat inför midsommar (så det blir en sväng till både IKEA och City Shop). Jag ska försöka få lite saker gjorda här, så vi hörs lite senare :)

Utsikten från sovrumsfönstret på 28e våningen.
Det kommer kännas lite ovant, men ändå väldigt skönt att komma "hemhem" igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0