Äntligen!

Nu är det äntligen sommar! Jag håller tummarna för att jag slipper se den där projektrapporten igen.
Det har inte varit mycket till fritid sista veckorna. Nu får jag äntligen tid med ett socialt liv och träning igen. Waah!

Idag lagade älsklingen korvstroganoff (stavas det så?!) till middag. Gott med lite svensk husmanskost en tisdagskväll i Shanghai.
Ikväll har jag även hunnit ett längre Skypesamtal med Sanna, äntligen! Det var en stund sedan, eftersom vi båda haft massor att göra.
Tur vi har whatsapp!

Annars har jag bara kikat på New Girl, så långt som det går att kolla i dagsläget. Inväntar förväntansfullt nya avsnitt. Planerar att kolla på Kalle och Chokladfabriken nu, Marcus hade tydligen inte sett den knasigt nog.

Imorgon börjar ett liv med sundare kost och träning.
Tänkte ta en sväng förbi tygmarknaden också och hämta upp midsommarklänningen.

Tisdagskväll i Shanghai



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0