Veckans första pass

Yes, då var veckans första träningspass avklarat! Jag känner mig helt död i armarna och av någon konstig anledning så börjar jag tänka på mjölk. Oj, vad jag saknar skånsk mjölk. Med juli-hettan i Orientens Pärla, känns min gymmotivation som bortblåst. Jag menar, vem har lust att träna när det är kvavt som en bastu inne i träningslokalerna? Vem vet,.. aircondition kan ju döda, eller hur? Utomhus är det också snuskig varmt och fuktigt (fast idag är det ganska okej, men ändå). Att känna sig fräsh är ett begrepp som inte längre existerar, då första fotsteget utanför dörren innebär en käftsmäll av fukta. För att gå rakt på sak; svettas som ett djur (eller kanske inte som ett djur, men att ta den där duschen fem minuter tidigare hade antagligen inte behövts eftersom det blir riktigt svettigt). 
 
Resten av dagen kommer jag bara ta det lugnt, jäkligt lugnt. Imorgon måste jag åka till tygmarknaden ännu en gång (jag har väl varit där minst en gång i veckan nu sedan 20 maj??), träna och packa inför Sanya. Vi åker ju trots allt nu på lördag. Som det ser ut nu så får vi otur med vädret några dagar :/ men jag hoppas det vänder! Semester i alla fall. Underbart!
 
Har jag sagt att vi bokat biljetter hem till Sverige? Det var i och för sig ett bra tag sedan nu,
men vi har inte berättat om det för någon mer än familj och närmsta vänner :) Som jag längtar!
 
i lördags: på Kabb:s uteservering / under bron vid korsning Huaihai Zhong Lu/Chongqing Lu 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0