Tips!

De flesta butikerna på Taobao (även kallat fejkmarknaden) erbjuder liknande produkter. Men kvalitén är väldigt varierande. Efter månaderna vi spenderat i Shanghai går vi nästan enbart till vissa säljare, då vi vet att vi får bra grejer till okej priser,
och skulle något vara fel så kan vi alltid komma tillbaka med det. Superbra!
 
Nu ska inte detta vara någon form av reklam av något slag, snarare att även jag gått på nitar några gånger. Detta inlägg kommer att handla om solglasögon, vilket jag har köpt på flertalet ställen, men kvalitén har verkligen varierat. Accidently hamnade jag en dag hos Lisa och jag var fast. Nu handlar jag enbart hos henne eftersom jag upplever att jag får bättre kvalité på grejerna. Hon är även väldigt hjälpsam och det går alltid att komma tillbaka med grejerna om något är fel. Lisa hade butik på första våningen förut, men numera har hon flyttat till våning 4 no. 125 (det går inte att missa, det är en grön skylt som det står "Lisa Glasses" på).
 
Jag återkommer med fler tips!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0