Söndag - tygmarknad och myskväll

Idag vart vi och fixade massor med ärenden, fast vi helst av allt ville spendera dagen på stranden i och med att vädret var ännu bättre idag än igår. Det blev en sväng ner på Huaihai för att hitta lite svala (vardags)sommarklänningar åt mig, och efter det bar det av till tygmarknaden vilket tog extremt många timmar. Vi spenderade nog hela eftermiddagen där? Nej, fyf#n säger jag. Ett ställe där Marcus (just nu) syr upp en tredelad kostym just nu - värsta stället! Oförskämda människor så in i helsike och inte samarbetsvilliga för fem öre. De vill uppenbarligen inte ha nöjda kunder, då de mer eller mindre vägrar att göra ändringar på kostymen för att kunden faktiskt ska bli nöjd. Nu har jag inga butiksnummer i huvudet, men jag ska kolla upp det (det är i alla fall på tredje våningen till vänster om knappbutiken som ligger rakt fram från rulltrappan), gå inte dit! Det är det värsta bemötandet jag (vi) någonsin fått här. Riktigt oförskämda och otrevliga. Vi har trots allt behövt åka dit x antal helger nu för att justera grejerna. Ren lathet för att göra så lite arbete som möjligt för så mycket pengar som möjligt,..det är inte acceptabelt! Då finns ett annat ställe (också på tredje våningen precis vid rulltrappan till vänster) som är till att rekommendera. Väldigt service minded och arbetar för att få nöjda och återkommande kunder.
 
Efter tygmarknaden åkte vi hem till Anne och åt supergod hemlagad mat och drack vin. Johnny och Conny var också där. När vi åkte hem vid 23 tiden vart det fortfarande varmt ute - 31 grader (det har varit över 40 grader idag). Huu!
 
Dags att nanna kudde!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0