Hollister

I don't get it - why am I so tired? Jag har känt mig lite som en zombie de sista dagarna. Konstant trött i både kropp och huvud.
Att jag inte ens orkade gå till gymmet igår kändes väl lagom kul. Effektiv vill jag inte
påstått mig vara. Fast vakumpåsar fick jag i alla fall fixat. Massor så det räcker och blir över!
 
Igår kväll var vi en sväng på stan så det blev ett besök på både Taobao marknaden och Hollister.
Min söta pojkvän köpte en gosig mjukiströja till mig som jag tittat lite innan på. Supergo
 
Hollister i Shanghai ligger i Raffles City vid Peoples Square på tredje våningen
(..och väcker många minnen från den underbara shoppingen i USA).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0