Bastu bastu!

Det sades (enligt yr.no) att det skulle bli regn idag. Därför kände jag ingen direkt stress med att komma upp ur sängen imorse. Gymmet tog jag något senare än vanligt. Blev det något regn? Nope, inte ännu i alla fall. Men sol behöver jag, men det går verkligen inte att vistas utomhus om det inte finns en pool inom räckhåll. Nu när jag vart på Huaihai för att ordna med lite ärenden så fick jag för mig att jag skulle ta en promenad hem, eftersom jag älskar att gå genom Fuxing Park eller längsmed Sinan Lu.. men nej nej, jag tog mitt förnuft till fånga och tog taxi hem när jag insåg att jag skulle vara plaskblöt när jag kom om jag skulle gå. Inte värt! Är mina promenader slut nu måntro? Hoppas inte! Är så avkopplande med en promenad once in a while..
 
I taxin påväg hem från Huaihai. Lyxen att ta sig runt i taxi varje dag är något jag
får vänja mig av med tills jag kommer hem igen. De svenska taxiprriserna passar inte
riktigt en studentbudget (till skillnad från här där det är snorbilligt!) hehe.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0