What a Coincidence

Vilket skumt sammanträffande! Igår satt jag stirrig och funderade över visum till Kina.
Idag när jag halkade in på aftonbladet.se så vips, där fanns en artikel om detta.

Vill bara att det ska bli måndag nu så jag och Marcus kan åka till konsulatet i Göteborg och prata med dem om hur vi ska göra. För något hotell ska vi inte bo på, utan vi ska ju få en lägenhet där, dock är det inte bestämt var ännu. Marcus chef letar för fullt efter något som kan passa oss, så någon bostadsadress har vi inte, än.

Sen den faktorn att vi ska förnya visum var 90 dag, vilket innebär att vi kommer att ta en resa, som vi bokar när vi väl är i Kina, till något land i närheten, för att sedan kunna resa tillbaka med nya visum. En process som kommer upprepas en eller två gånger för min del, innan jag åker mot CPH airport för att påbörja min sista termin på högskolan. Bachelor's degree in December - wiheooo! Längtar! Får se vilka äventyr som väntar efter det..


Läs mer på: http://www.aftonbladet.se/resa/article14147329.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0