Sista dagen på "semestern"

Fast semester vill jag inte kalla det, för det har inte varit en lugn stund sedan vi kom hit. Fullt upp från morgon till kväll. Antar att det är mycket nu i början. Imorgon börjar praktiken. Som tur är ska vi åka och titta vart det är jag ska jobba, idag. Lätt man går vilse i denna annars stora och ännu outforskade stad. Igår fick vi inte gjort vad vi skulle för att hyresvärden kom oanmäld hit för att fixa med massa grejer i lägenheten. Komiskt, vi trodde att vi hade ugn i lägenheten men så är inte fallet. Vad vi trodde var en ugn, är i själva verket till för disk för att döda bakteriet etc. Intressant. Jag måste säga att jag ser fram emot att få internet i lägenheten, "hej facebook" och "hej skype". Plus att jag kommer kunna slänga upp mer bilder på bloggen. Tar tusen år att ladda upp en bild med det mobila internetet. Oh, funderar på att boka tid för färgning och klippning hos frisören. Jag förstår inte varför jag ändrar hårfärg, jag ångrar mig alltid lika snabbt igen. Alltid samma sak. Nu vill jag ha ljusare hår. Nu måste jag kila, mycket på schemat idag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0