Nästa hållplats: Skåne

I alla fall för fröken O. Blir hem en kort vända för att träffa familjen. Efter halv två på söndag så kommer jag inte träffa dem igen förrän slutet på augusti. Trist, kommer ju sakna dem, men man måste våga leva i nuet. Man får inte låta sig stoppas av tankar som "tänk om..". Det här kommer bli bra serru, och skulle det mot förmodan inte bli det, så finns det alltid något annat. Sista skolgrejen kvar att göra nu, inklusive två seminarium, men sen så, då blir det en veckas ledighet innan praktiken börjar. En vecka när jag och min älskling kan njuta av lite ledig tid tillsammans, har trots allt skrivit uppsats och massa andra uppgifter hela jul "ledigheten". Well, Gotta go, blir lätt åksjuk av att läsa eller skriva när jag åker buss. Ha det underbart! See you soon Lund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0