Lycka!

Äntligen, äntligen, äntligen! Nu är den nya B-uppsatsen inskickad och ska synas av examinatorn. Hoppas innerligt att det går bra. Har lagt ner helt stört mycket tid. Två B-uppsatser på ett år egentligen. Hoppas jag slipper något liknande igen när C-uppsatsen ska skrivas i höst. Som newbie inom uppsatsskrivandet förlitar man sig helt till handledaren, eller jag gjorde det i alla fall.
Och det gick ju som det gick..
Nu gick jag i alla fall tillbaka till ämnet jag planerat från början, eftersom examinatorn också föreslog det. Så nu är det bara att hålla tummarna. Hoppas hoppas! Vill kunna fokusera helt på praktik och projektarbete i vår och bara njuta av att vara tillsammans med min man i stan där allt händer - Shanghai!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0