Jönköping

Har inte haft tillgång till någon dator de senaste dagarna eftersom jag befunnit mig i Jönköping, och blogga på mobilen är ingen hit.
I måndags bar det av mot Jönköping och tiden där inleddes med reuinon med mina underbara vänner. Tjejkväll så bra som det bara kan bli. Blev god mat, livliga konversationer och lite filmmys och te. Ett år har vi mer eller mindre varit ifrån varandra, men det var inget som kändes av, utan det var snarare som vi aldrig varit ifrån varandra. Visst har det hänt en del. Inte bara en del utan ganska mycket. Förra året var vi singel-ligan, nu är vi partner-ligan istället. De här dagarna har verkligen betytt mycket. Att få spendera tid med några av mina allra, allra bästa vänner. Det blev även lite tid för skola, men också Akademien. Det var så kul att träffa alla gamla vänner igen.
Får ju inte missa att berätta att jag är godkänd på min B-uppsats, blev inte ens till att komplettera något på den - wonderful! Känns helt underbart att inte behöva tänka på den mer. Vad som var ännu mer glädjande var att examinatorn sa att den var riktigt bra. Idag blev sista seminariumet avklarat i Copywriting, så nu blir det inga lektioner i Jönköping på ett tag.
Imorgon drar jag och min älskling till Kina.

Sanna och Carina. Carina är stort fan av amerikanska bilar..men sen är hon ju också halvamerikan.

Carina och Ellen. Tjejkväll hemma hos Ellen. Mysigt!

Sanna och jag hemma hos Ellen.

En dag blev det Spaghetti Bolognese till lunch - yummy! Samt lite reflektioner om konjunkturen i Europa till det.

Igår (onsdag) blev det Akademien. Reunion utan dess like. Alla mina forna klasskamrater var tillbaka i Jönköping efter ett år av studier, kors och tvärs över jordklotet. Här är Taha, Carina, jag och Ellen. (Sanna, we missed you!)

På väg till skolan och sista seminariumet stannade jag till på Bauers Brygga och tog en bild av denna välkända vy.

Det blev en "hej då" fika på George med Carina, Ellen och Sanna innan jag åkte vidare mot Göteborg.

Carina och Ellen. Nu dröjer det ett tag tills jag får träffa dessa underbaringar igen.
Hoppas dock på ett besök under våren, så jag håller tummarna!

Jag och Sanna. Jag ser helt trasig ut, men jag lyckades tyvärr aldrig somna i natt. ZzzZz.
Imorgon innan planet lyfter blir det självklart en pling till denna underbaring som överaskade med...

..det här! Lite underhållning och "gott-gott" till resan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0