Fy mig!

Idag har jag verkligen inte fått gjort vad jag skulle. Motivationen har befunnit sig någon helt annanstans - någon som har sett den? Nej, jag får helt enkelt göra klart min uppsats imorgon.
Är knappt något kvar på den, ändå är jag inte klar ännu.

Regnet piskar mot fönsterrutan. Just nu är jag glad att jag sitter inne i värmen.
Tidigare idag gick jag och min älskling en promenad i det lilla samhället, upp i skogen en sväng och sedan vidare mot bageriet. De där äppellängderna som jag och mina barndomsvänner alltid brukade köpa efter skolan var tyvärr inte klara denna dag. Trots det fick vi något gott med oss hem. Omnom!
Marcus åkte hem i eftermiddags, så just nu känns det tomt.
Som tur är så åker jag mot Göteborg på lördag.
Att det redan har blivit den 3 januari känns lite stressande. Visst åker vi först den 20e, men det är så mycket som ska ordnas. Jag har ju fått en praktikplats, men det talas samtidigt om ett möte med en annan med. Jag hoppas att vi får veta mer så snart som möjligt. Börjar bli dags att ta tag i visumbiten.
Det känns sjukt, när jag åker upp mot Götet igen så måste jag vara klar, done, finito med all packning. Visst ska jag hem till Skåne en kortis igen över helgen nästa vecka, men ändå. Det blir en tur till Jönköping med innan vi åker för att avsluta det sista i Copywriting kursen, men också för att få träffa Sanna, Ellen och Carina.
Har verkligen saknat dem!
Nej, om jag ska få gjort något vettigt idag kanske?
Ellen, jag, Sanna och Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0