Det blir inte lättare med tiden


Det blir inte lättare med tiden att säga hej då..

Jag sitter nu på bussen mot Göteborg igen. Nu har jag sagt hej då till familjen hemma i Skåne och jag kan säga att det blir inte lättare med tiden. Det är fortfarande lika jobbigt. Den här gången var det extra jobbigt att säga hej då till min älskade lilla hund, Molly. Hon börjar bli gammal, och tanken skrämmer mig att hon kanske inte längre finns, när jag väl kommer hem igen. Molly är inte bara en hund, hon är en del av familjen. En individ med en väldigt stark personlighet. Jag älskar min familj



Det blir skönt att träffa Marcus igen ikväll. Jag är så glad att vi gör det här tillsammans. Jag hade inte viljat att han åkte utan mig, och jag hade inte viljat åka utan honom. Jag vill göra det här tillsammans med honom.

Imorgon ska jag åka mot Jönköping igen. Då blir det lite skola, men också några dagar att spendera tillsammans med tjejerna. Carina landade i Sverige igår. Så himla skönt att alla är hemma igen! Jag ska verkligen njuta av sällskapet de kommande dagarna. Ni är bäst!

Btw.. måndag, tisdag, onsdag, torsdag..
..sen på fredag åker vi!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0