De bästa!

Jag ser ljuset i slutet på tunneln. En text kvar till Copywritingkursen är klar. Frihet! Men som sagt, måste ta mig igenom den här självreflektionen om svenska och europeiska konjukturen på 3-4 sidor först (och nej, inte 23p tyvärr). Idag måste jag få tid till att umgås med familjen med, åker ju som sagt imorgon igen.

Längtar till måndag - då ska jag spendera tid med de allra, allra bästa. Ellen, Carina och Sanna. Efter att de farit fram och tillbaka, hit och dit över jordklotet det sista året, så är vi alla äntligen samlade igen - om än bara för en vecka. Har som tur varit fått träffa Ellen och Sanna de korta vändorna de varit hemma, innan de bytt världsdel igen. Men Carina har jag inte träffat på ett tag. Men nu sitter hon på ett flyg över Atlanten och beräknas landa på svensk mark idag. Snart ses vi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0