Copywriting

Idag blir det till att ta tag i examinationsuppgifterna i Copywriting igen...
Det känns hemskt att säga, men jag tycker inte alltid att skolan för bra sidor med sig. Jag har alltid varit kreativt lagt, älskat att skriva, rita och bygga - att skapa med andra ord! Men jag känner att efter 2 ½ år på högskolan så har jag förlorat en del av den kreativiteten. Det finns inte längre tid att vara så kreativ som förut. Istället så har massa akademiskt skraffs tryckts in i skallen. Därför ser jag extra mycket fram emot praktik och projektarbete som är inlagt på vårens schema. Skönt att komma ifrån skolan lite och få nya perspektiv på saker.
Det behövs det med för att man ska utvecklas.
Well, what to do? Nu är det i alla fall inte långt kvar till examen, i december blir jag klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0