Bapelsin


Så gott. Undrar vad frukt och grönt kostar in China? Omnomnom.

Well, snart är det dags att åka mot Skåne igen, om sex timmar för att vara exakt. Stannar där till söndag för att sedan åka tillbaka till Göteborg igen. Känns lite jobbigt att säga hej då till familjen, men det är inget jag inte gjort förut. När jag åkte till USA var det ju tänkt att jag skulle vara borta ett år, nu blev det ju mindre än så, men men.
Sen var det flytten till Norge där jag var ett tag innan det var dags för Jönköping.

Det känns skönt att veta att jag snart är klar med skolan, eller, innan jag ens ska tänka på praktiken så måste jag fortfarande skriva klart om "framtida arbetsmarknaden för kommunikatörer" och skriva "självreflektion om konjukturen i Sverige och Europa". Sure, inte mycket kvar på den ena uppgiften i alla fall, men läraren vill att vi skriver överlånga texter, synd, för anser att exempelvis artikeln blivit bättre om den inte hade behövt vara 2-3 sidor lång. En artikel! Well, det är bara att sätta fart, har mycket jag ska hinna med idag innan jag åker mot söder, måste packa om lite bland väskorna med så.  Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0