Äntligen, äntligen!

Det efterlängtade samtalet kom. Jag hade redan fått en praktikplats i Shanghai, men nu kom samtalet om att jag var välkommen till något som måste vara den roligaste praktiken ever! De ringde från Hay och sa att de såg fram emot att ha mig där. Lite pappersarbete och så att fixa med nu bara, kontrakt och måste andra papper som skolan ska ha. Det var verkligen i sista minuten, typ. Åker ju nästa fredag. Men visum och allt annat är fixat, och planeras i så fall påbörja praktiken runt den 30e då hon som ska ta hand om mig kommer vara på affärsresa i Hong Kong tills dess. Har redan fått veta en massa saker som jag ska få vara med att göra - detta kommer bli riktigt skoj. Snart borde vi få veta när vi får lägenhet där borta med :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0