Happy face!

YES! Vi har hittat mat i vårt neighbourhood! Finally! Jag gillar inte den shanghainesiska maten då den är mycket mycket oljig, och jag är något smått trött på kinesmat i allmänhet (redan). Jag föredrar potatis och brunsås, en riktig skåning med andra ord. MEN, nu har vi hittat mat. I ren nyfikenhet svängde vi in i en gränd på vår promenad ikväll och där fanns urmysiga restauranger och barer. Vi gillar! Starkt också! Jag är helt exalterad. Waaah! Vi hittade minst tre ställen med weissbier - me love. Och där fanns italiensk mat, indiskt, thairestauranger, pizzeria, steakhouse. Jag har säkert missat något, men tror ni fattat vinken. Mat! Och alla dessa små barer och uteserveringar..så mysigt! Bäst av allt, det ligger jättenära vår lägenhet. Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0