Fettisdagen

Idag är det semledags igen, i alla fall för många av oss. Tyvärr inte för mig. Inte för jag egentligen älskar semlor, utan mer för att det kan vara gott ibland. Sedan är det ju tradition!
Idag är det tisdag, vilket innebär tre arbetsdagar kvar tills helg. Underbart! Helgens schema är fullproppat så vi kommer antagligen inte hinna allt vi vill göra, precis som alla andra helger vi haft här. Men en del måsten finns även denna helg. Känns som det är dags att införskaffa en elektrisk ugn med? Kanske blir det semlebak i helgen i alla fall? I övrigt är det planerat att träna, träna, träna. Springa lite i stan, kanske till och med besöka tygmarknad? Ut en sväng på stan med Anna G blir det antagligen också. Självklart är min älskling inkluderade i de flesta helgaktiviteterna.
Hmm, well.. annars idag så fyller min storasyster år. Grattis grattis! Jag har även sökt sommarkurser inför i sommar, om jag skulle sitta utan jobb för ovanlighetens skull. Det blev lite projektledning, marknadsföringsetik och företagsetik. Återstår att  se om det blir detta i sommar.
Ännu ett besök är inplanerat. Petra, min gamla roomie kommer hit i början av april. Wohoo!
Oj, nu har älskling lagat svensk mat. Omnomnom! Gotta go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0