Dagen med stort "K"

Dagen med stort "K" har inte varit en vanlig onsdag. Dagen har mer eller mindre varit kaos! Jag brukar alltid få göra två t-bane byten varje morgon och kväll för att ta mig till och från praktiken. Denna dag blev annorlunda. I väntan på t-bana två av tre, så fick jag världens chock. Alla kinas kineser på en och samma t-banestation, typ. Det var världens kö för att få komma på t-banan. Alla kom inte med, men jag hade tur (eller otur) som hann med den. T-banan stannade inte på stationen för mitt vanligtvis sista byte. Jag hamnade slutligen på People's Square. Visst har jag varit där innan, men kan inte lokalisera mig därifrån ännu, till min praktik. Det blev till att fånga en taxi för att ta sig dit i tid. Dagen har varit mycket hektiskt, mycket design som ska bli klart. Till lunch blev det koreanskt med Maria och Karina. Gott! Efter jobbet råkade jag hoppa på t-banan i fel riktning. Jag insåg detta snabbt. Men shit happens när man är trött. Jag kom hem tillslut :) En väldigt kort pass på gymmet. Nu kallar kvällschill innan det är dags att nanna kudde. Klockan är redan halv 11.
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0