Dag 19 i Kina

Torsdag. En dag kvar till helg. Underbart! En till tidig morgon för att släpa sig iväg mot praktiken. 10 veckor kvar. Idag var min handledare sjuk, så jag fick jobba lite extra med det jag sysslat med tidigare i veckan. Nu har jag i alla fall gjort massor med förslag på Retail Packaging och Product Packaging i alla dess slag.

Idag var jag inte alls sugen på varken koreansk eller kinesisk mat, så jag och Karina drog till Subway istället. Måste erkänna att det är mycket godare i Sverige! Men det funkar liksom.

Längtar till helgen, ska ju som tidigare nämnt till frisören. Vet inte vad det är med vattnet eller klimatet, men det är som om färgen i håret bara "ramlat" av sedan jag kom hit. Ser inte helt okej ut. Marcus och jag måste se till att skaffa oss bankkonton med. Lika bra! Sen ska jag eventuellt träffa Anna G på lördag :) Jo, Anna G från Jönkan tiden. Gym är en annan sak jag också måste hinna med i helgen. Och självklart umgås med min älskade!


Torsdagskväll i Shanghai

Idag tipsa Karina mig om detta!
Företag som kan fixa beställning, samt hemkörning
från mer eller mindre nästan varje
restaurang i stan. Like!


Älskling är hemma från gymmet nu, så blir snart lite film (som vanligt), innan det är dags att sova.

Glömde förresten berätta att bästaste Matilda och Jonas kommer och besöker oss i Shanghai 2 mars! Längtar grymt mycket! Så kul att de "tar en sväng" om oss under deras Asien-resa :)


Puss o kram allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0