Nu vare klippt!

Det där ruffset på huvudet - även kallt frisyr, har fått sig en omgång idag. Idag vart jag hos Papa på The London Salon för sista gången innan vi åker. Nu är det mindre än två veckor kvar, något som jag inte kan förstå ännu. Fast det kommer väl kännas när vi väl går på det där planet mot Europa. Även om möjligheten finns att stanna kvar här, så väljer vi ändå att åka hemåt. Jag har en termin kvar i skolan som jag vill fullföra så jag får min bachelor examen. Jag körde terminen som var på distans (högskolan ligger ju i Jönköping), men det var väldigt omständigt. Det var mycket arbete med att köra ett stort projekt helt själv under den tid som var utsatt (medans de flesta hemma var grupper om 3-5 personer. tror ni förstår?), samtidigt blev det en väldig försening i kommunikationen med skolan mest hela tiden med tanke på att alla konsversationer fördes över mejl. Så nej, C-uppsatsen ska skrivas på hemmaplan! 
 
 
 
 
 
 
Jag har äntligen kommit igång med träningen igen och jag försöker äta sundare (fast kunde inte tacka nej till älsklingens pasta och köttfärssås igår, nom!). Fast idag ska jag ha en vilodag och bara köra några få övningar hemma - sen på det igen imorgon.
Så idag ska jag kolla film :) Gött :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0