Nanjing Xi Lu

Vi har verkligen haft tur med vädret! Klar himmel dag som kväll. Samtidigt har det inte varit lika fuktigt. Skönt, det går alltså att gå utanför dörren utan att dö, även om det fortfarande kan vara aningens svettigt från den stekande solen. Igår var en sådan dag som man bara måste ta sig igenom; betala räkningar, träna, få hit rörmockare (oväntat nog när jag stod och diskade kände jag hur jag blev blöt på fötterna - jäkla rör alltså!!), sen en tur på stan på kvällen. Idag blir det något liknande; jag måste träna, handla och boka in klipptid. I övrigt tänker jag inte göra mycket mer. Jag har sovit uruselt i natt så känner mig helt förstörd idag.
Skönast hade varit att krypa ner framför film resten av dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0