Söndag igen


Då var vi där igen. Söndag. Idag fyller min lilla vovve hemma i Skåne 12 år. 12! Det känns som om det var igår vi fick hem lilla valpen. Idag har vi varit riktigt oproduktiva, Marcus och jag. Till frukost blev det american panncakes - omnomnom, om jag älskar't! Efter det drog vi mot fejken. Vi fick tag på väskor inför Hong Kong, dock vart det svårprutat med tanke på att de var den enda butik som faktiskt hade det vi var ute efter (Butik 2F-38A). Men vi är nöjda i alla fall. Våra nya The North Face väskor är nice!

Jag råkade även få med mig ett par stövlar hem (Vivians butik kommer jag helt klart att gå till igen. Butik 2F-53B. Riktigt trevlig.
Jag får till och med komma in och byta imorgon då jag inte var helt nöjd med ena stöveln.) I hennes lilla butik hade hon inte bara skor, även smink och lite annat. Jag passade på att köpa 2 O.P.I 15ml nagellack för 10 RMB stycket. Like!

Det fanns nagellack i många olika färger. Idag nöjde jag mig dock med dessa två.


Även en maxiklänning fick följa med hem idag. Dessa finns att hitta lite varstans på fejken.
Även denna blev bra, så även fler av dessa kommer det bli.

Imorgon kommer Petra hit - can't wait!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0