Sanya


Kommer ni förresten ihåg att jag vann en resevoucher från min praktikplats? Destination är bestämt sedan en tid tillbaka och resan är bokad och betald. Med tanke på att vi kommer att få en del Sverigebesök framöver så har vi inte tid att åka ut och förnya visum igen, så vi bestämde oss helt enkelt för att stanna i Kina under semestern.
Vi kommer åka till södra Kina - Sanya rättare sagt, för att bara sola, bada, shoppa och äta gott.

Bilden är tagen från Google maps och A markerar vart Sanya ligger.



Bild på La Costa Seasides (där vi ska bo) privata strand. Ge mig semester!


Nej, semestern ser jag verkligen fram emot. Lite lugn och ro från konstant tutande och sega fotgängare. Lite nya tag innan jag beger mig tillbaka mot Sverige och Jönköping för att köra mina sista kurser innan examen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0