Over and out


Praktiken i Shanghai är nu avslutad.
Idag, i eftermiddag för att vara exakt, åker vi till Hong Kong. Dags att förnya visum - yes yes!
Då ska jag passa på att leta saker att fylla upp min gardrob med, äntligen!

Känns inte helt bra att den i dagsläget gapar halvtomt.
Nu blir vi borta tills på tisdag kväll. Så det blir mer eller mindre en mini-semester.
På tisdag sätter jag igång med projektarbetet som ska fortgå fram tills i sommar.
Det blir till att undersöka NGO:s och eventuella samarbetspartners med Högskolan i Jönköping
(Högskolan för Lärande och Kommunikation för att vara korrekt). Detta kommer bli skoj!

Nu är denna unga (eller något äldre) dam nästan klar
för att ååååka iväg! Inväntar min man :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0