Mitt-i-veckan

Oj, onsdag redan?! Tiden bara springer iväg och det är svårt att hinna få gjort allt som planerats in. Ikväll ryktas det om Ladies Night i Xintiandi, så bäst jag jobbar effektivt med projektet idag så jag kan ut och roa mig med Anna ikväll. Usch, när det är sådanthär väder som det är nu; grått och trist, då har jag bara lust att krypa ner under täcket och kolla film. Men det går inte. Den 5 juni är sista "skoldagen" för denna terminen, men om jag inte minns fel var det projektredovisning en vecka innan(?).. Hmm.. i alla fall. Mycket kvar som ska göras, och som dessutom ska bli klart på typ en månad. Galet! Imorgon (tror jag det var) så får jag veta hur det gått med sommarkurserna jag sökt. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0