Friday night


Igår spenderades kvällen med min älskade och Anna G. Det blev middag på Sasha's; salmon and mashed potatoes för min del. Yum! Trots att den var väldigt god så önskar jag att jag tagit pizza (I know, how boring is that?), men mm vad den såg nomig ut - som svensk pizza! Efter maten tog vi turen över gatan till Shanghai Brewery för drinkar. Jag vill dock påstå att världens bästa bartenders inte finns i Shanghai. Jag har faktiskt inte druckit några lyckade drinkar här - faktiskt. Idag är det tänkt att jag ska till frisören och jag hoppas att jag kan få mitt hår ljusare; hoppas hoppas! Jag måste sluta bli så impulsiv och lätt uttråkad, det är ju trots allt inte första gången håret råkat ut för det här.
Well, ikväll blir det tjejkväll; utgång på ingång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0