3 månader


Nu har Marcus och jag varit bosatta här i Shanghai i 3 månader. Men jag måste erkänna att dessa tre månader känns längre.
Mycket längre. Den här helgen har vi bara tagit det lugnt. Vi har båda varit grymt trötta efter två hektiska veckor
(visst är det mycket alla andra dagar med, men med besök och Hong Kong så har det varit lite extra).

Om en månad från nu kommer väntar vi nästa Sverigebesök; Marcus lillasyster Catrine kommer hit och hälsar på oss.
Det ser jag fram emot och då ska vi klämma in en massa skoj. Förhoppningsvis är det mesta i projektarbetet klart tills dess.

Nu vill jag ha stabilt väder i Shanghai, jag menar, såntdär balkongväder. Jag älskar att kunna vara ute; parkhäng, uteserveringar, chilla på balkongen och mer därtill. I år blir det nog tyvärr inte så mycket grill, sol och bad.. inte riktigt samma förutsättningar här som hemma.
Det kommer jag sakna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0