24 år


Söndagen den 10 april 1988 kl. 05.55 föddes en liten tjej i Malmö Stad. Well, denna tjej var ju jag.. I år vart min födelsedag något annorlunda mot vad den brukar vara. I år firades den utan släkt och familj hemma i Skåne. Ingen traditionell påskmiddag/födelsedagsmiddag hemma hos mina föräldrar.. detta är något vi gör varje år, så avsaknaden var stor!
En födelsedag i Kina blev något annorlunda. Min älskling överraskade mig med present på morgonkvisten - något han lyckats hålla tyst om i över en vecka. Han hade köpt den där clutchen jag var förälskad i (som jag tänkt titta på i Hong Kong). Glad flickvän! :)

Mmmm!

På kvällen gick vi ut och åt, jag, Marcus och Petra. Mys!
Glömde förresten nämna - mina skor från ASOS kom också lagom till min födelsedag.
Det hade jag inte förväntat mig. Kina Post är ju sådär liksom..

Woho, finally here!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0