En sista sväng till Jönkan innan jul

Efter nästan två timmar på Nils Ericssonterminalen i Göteborg, är jag finally på väg tillbaka till Jönköping för mitt sista seminarium innan julen. Deilig! Det märks att ju längre ifrån Göteborg vi kör, ju mer snö är det. Damn, och jag som har så mycket packning!

I eftermiddag får jag äntligen åka hemåt mot Skåne, ska bli skönt. Nu ska jag bara bo i tre väskor under de närmsta 30 dagarna. Wonderful! Igår bokade jag och älskling extrabagage inför Shanghai, det behövs verkligen! Har varit väldigt svårt att välja ut vad som får följa med. Det ska bli skönt att komma iväg lite, är lite smått trött på Jönköping efter 2 ½ år.

Well, gotta go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0