19 December

..och fem dagar kvar till jul. Än är det inte jullov för min del (om jag ens kan kalla jullovet för ett jullov när det är massor med skolarbete som ska göras?), ett seminarium kvar imorgon innan det bär av mot Skåne. Sitter just nu och knåpar på en notis, det är inte så lätt när man inte är van vid att skriva den typen av texter. Huu! säger jag.

Annars har helgen varit mycket bra. I fredags gick flyttlasset från Mollbergsgatan i Jönköping. Nu är det bara 31 dagar kvar tills jag och min älskling flyttar till Shanghai, underbart! Helgen har också innehållit lite juldikter (jo, ”skolarbete” det med), men också en tur till Liseberg, där jag för första gången var på ”Jul på Liseberg”. Grymt mysigt med alla lampor, fake-snö, glögg och donuts. Omnomnom!

Nej, nu tillbaka till uppgiften som måste göras till imorgon!

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0